Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Rozpatrzenie wniosków do porządku obrad.
3.
Informacja z realizacji zadań oświatowych za rok 2022/2023.
4.
Wyniki z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miasta Ustroń w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na rok 2023.
6.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Ustroń.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Burmistrzowi Miasta Ustroń uprawnienia do ustalenia wysokości opłat.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z Cmentarza Komunalnego.
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw lub najmu, których przedmiotem jest ta sama nieruchomość.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku znajdującym się na terenie Miasta Ustroń, wpisanym do gminnej ewidencji zabytków, w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
12.
Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej.
13.
Sprawy bieżące Miasta.
14.
Sprawy bieżące Rady Miasta.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Ustroniu dla obszaru w granicach ulic Andrzeja Brody, Grażyńskiego, Alei Legionów, Parkowej, Hutniczej, 3 Maja, Partyzantów i Pod Skarpą– etap II.
16.
Zakończenie obrad sesji.