Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Zgłoszenie i rozpatrzenie sprostowań lub uzupełnień do protokołu z obrad IX i X sesji Rady Miasta.
3.
Rozpatrzenie wniosków do porządku obrad.
4.
Informacja o funkcjonowaniu kontroli wewnętrznej i audytu w Urzędzie Miasta, podległych jednostkach budżetowych, instytucjach kulturalnych w latach 2023-2024 (roczny plan audytu w poszczególnych latach i jego realizacja, wynik audytów i dostęp do nich przez BIP, procedury i uregulowania wewnętrzne obowiązujące w tym zakresie). Plan audytu na rok 2025 (roczny plan, realizacje, koszt).
5.
Miejski Program Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii: -Prognoza wydatków związanych z realizacją programu w 2025 roku. -Zasady wynagradzania członków komisji.
6.
Wyniki z przeprowadzonych konsultacji społecznych z mieszkańcami oraz z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w sprawie projektu zmiany uchwały w sprawie zarządzenia inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie uzdrowiskowej.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na rok 2025.
8.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Ustroń.
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie uzdrowiskowej.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia w drodze darowizny nieruchomości od Powiatu Cieszyńskiego, położonej przy ul. Hutniczej.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia służebności przechodu i przejazdu na gruncie gminnym.
12.
Interpelacje i zapytania radnych.
13.
Sprawy bieżące Miasta.
14.
Sprawy bieżące Rady Miasta.
15.
Zakończenie obrad sesji.