« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Informacja Komendanta Powiatowego Straży Pożarnej mł. bryg. Michała Pokrzywy w sprawie działań związanych z powodzią.

4. Informacja z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych ujętych w budżecie 2024 roku.

5. Oświetlenie na terenie miasta – analiza stanu obecnego wraz z przedstawieniem informacji na temat możliwych kierunków modernizacji, wymiany, remontów i bieżącego utrzymania.

6. Wyniki z przeprowadzonych konsultacji społecznych z mieszkańcami oraz z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2023r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w sprawie projektu zmiany uchwały w sprawie zarządzenia inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie uzdrowiskowej.

7. Wyniki z przeprowadzonych konsultacji społecznych z mieszkańcami oraz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2023r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w przedmiocie projektu uchwały w sprawie określania wysokości stawki opłaty uzdrowiskowej.

8. Wyniki z przeprowadzonych konsultacji społecznych z mieszkańcami oraz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2023r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w przedmiocie projektu uchwały w sprawie określania wysokości stawek od nieruchomości na rok 2025.

9. Wyniki z przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami oraz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w sprawie projektu uchwały dotyczącej zwolnień z podatku od nieruchomości w 2025 roku.

10. Wyniki z przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami oraz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w sprawie projektu uchwały dotyczącej zwolnień z podatku rolnego w 2025 roku.

11. Wyniki z przeprowadzonych konsultacji społecznych z mieszkańcami oraz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2023r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w przedmiocie projektu uchwały w sprawie uchwały Rady Miasta Ustroń ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i w mieszkaniach treningowych lub wspomaganych.

12. Wyniki z przeprowadzonych konsultacji społecznych z organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Miasta Ustroń dotyczących programu współpracy Miasta Ustroń z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z apelem o usunięcie rumowisk i nanosów rzecznych oraz bieżącego, prawidłowego utrzymania wszystkich cieków naturalnych w granicach administracyjnych Miasta Ustroń będących w gospodarowaniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.

28. Sprawy bieżące Miasta.

29. Sprawy bieżące Rady Miasta.

30. Zakończenie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej